14 Eylül 2017 Perşembe

A Cure for Wellness/Yaşam Kürü (2016)

2s 26dak | Drama, Fantazi, Korku

Image result for A Cure for Wellness
"İyileştirmeyen Bir Tedavi" dediğiniz zaman elbetteki gizemin kapılarını aralıyor, filmin isim seçimi bence çok başarılı , sanırım pek çok insan gibi benim de öncelikle olarak bu filme gitmek istememdeki temel sebep ismi oldu, isimden sınıfı geçti.. içerik ve isim örtüşüyor mu ? oldukça ölçüşüyor evet, lakin daha iyi olabilirdi.. böylesi bir konu yakalamışken daha çok malzeme çıkardı..  daha çok gerilim olacağını düşünüyordum (gerilim beni gerdiğinden dolayı pek gitmiyorum :) ) ama gerilim o kadar olmadı.. gerilim macera türüne bile girebilir.. çok iyi , süper diyebileceğim bir film diyemem sebebi de ismi ve trailer ları çok beklenti oluşturuyor ama iyi bir diyebilirim, değişik bir konu, mantıksal olarak çok boşluk bırakmıyor, şu an izlenecek çok iyi filmler var , benim gibi o iyi olanları bitirdiyseniz sıraya bu filmi koyabilirsiniz.. beklentinizi biraz aşağı çekip giderseniz güzel keyif alırsınız..


Tüm bunların yanında filmde bugün yaşamakta olduğumuz bu modern ve hatta ben ve çoğu arkadaşımın paylaştığı plaza insanı hayatının ne derece "yaptıklarımıza değer" olduğunu da sorgulatıyor ..  sınırı nerede çekmeliyiz ?

#acureforwellness #yasamkuru  #ozcakirinfilmleri

imdb link : http://www.imdb.com/title/tt4731136
imdb puanı (23 Nisan 2017 de) :  6.5/10  oy : 11,66

A Cure for Wellness | Official Trailer [HD] | 20th Century FOX
https://www.youtube.com/watch?v=JF1rLFCdewU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder